שם: 
טלפון: 
מייל: 
 

משוב מתאמנים

 
 

בהמלצת חברה הגעתי למתי במטרה לבצע אימון עסקי ואישי.

באימון שנמשך כ- 3 חודשים נחשפתי למיומנויות שונות אשר מיקדו אותי לצורך פריצה מקצועית ואישית. בתהליך האימון נדרשתי לעמוד ביעדים שהצבתי לעצמי. כן, ניתנו לי כלים לצורך הגשמה עצמית.

לאורך כל תהליך האימון ולאחריו, מתי שימשה לי מקור לצמיחה ותמיכה ועל כך אני מודה לה.

 

מלכה ניאזוב, עו"ד 

 

 

מתי ,

רציתי לומר המון תודה, על התהליך ועל המודעות לגבי הפרדיגמות, הפחדים והדעות הקדומות שהיו לי לגבי נושא האימון; מציאת בן זוג.
גיליתי שלמודעות לגבי הפער בין ההתנהגות הרצויה, לבין הגבולות ששמתי לעצמי והייתי שבויה בתוכם, הם שמנעו ממני ליצר הזדמנויות חדשות,שלא התנסתי בהן לפני כן.
עבדתי איתך על הגורמים המעכבים, והתחברתי אל החוזקות שלי,בעזרת משפטים שאני אומרת לעצמי, ונזכרת בדברים שאומרים עלי, אני שולחת חץ קדימה אל העתיד,ומדמיינת את עצמי ,ואת חיי עם בן זוג רצוי ואהוב. היום אני מלאת אמונה בעצמי,המטרה ברורה לי ,ואני בטוחה יותר ביכולות שלי.
שאבתי כוחות מהחיזוקים שקבלתי ממך, לגבי היכולות שלי.דרשת ממני עבודה, ולא ויתרת לי, וגם אני נעשתי נחושה יותר, ולא ויתרתי לעצמי.
היו רגעי "שבירה" קלים,כאשר לא נענתי, או כאשר הבריזו לי, אבל הבנתי שזה לא אישי, שהרי גברים אלו אפילו לא הכירו אותי, ולכן זה לא כלפי.
נכחתי שבסופרמרקט הגדול הזה של החיים אתה חייב לעשות בזזזזזז כל הזמן ,לשווק ולמכור את עצמך,לרצות להוריד מהמדף העולמי, ולעשות יותר כדי לבחור,ולהבחר. ויחד עם זאת למדתי לקחת את הדברים יותר בקלות, להשתעשע, לשחק בלמצוא, ולא רק לחפש.
תודה מתי, הרגשתי הרבה כבוד מצידך ליעד שבחרתי,למרות שהוא מאוד אישי ואינטימי. היית עינינית ומקצועית כלפי, ושמרנו על גבולות האימון,שלא יהפכו למשהו סחבקי, או רכילותי, ועל כך שוב תודה לך.
 תודה על המון כלים שמאפשרים לי להמשיך ולעבוד עם עצמי, 

שוב תודה
ל.מ. באר שבע

  

 

מתי,

אני כל כך מודה שניתנה לי ההזדמנות להכיר אותך ועוד יותר על הבחירה שלי להתעלם מ"קופסאות" שהיו יכולות לתרץ את כך שאנו "מכירות" מהשכונה ולהתאמן אצל מאמנת אחרת.
איזה מזל שלא היתה לך ולי הקופסא התאימה בשביל לבחור אחרת
כל מה שיוצא ממני זה שלי אבל בזכותך.
את בנעימות שלך ובחוכמה יודעת לרכז התמצית את  שלל הרגשות  שיוצאים ממני -במשפט חכם , במילה במבט "מה את בעצם אומרת לי ....."  - ולהדליק את הנורות אצלי.
זו פעם ראשונה בחיי שאני מרגישה שנותנים לי יד והולכים איתי בשבילים- ביחד. ומאירים לי עם פנס את המקומות החשוכים.
את נהדרת
המון תודה

שוהם טלר, מתן

עוצב ע"י כתום, נבנה ע"י Netmission