שם: 
טלפון: 
מייל: 
 

הזמנה למסע בארץ האפשר



הרבה פעמים בחיים אנחנו אומרים לעצמנו הלוואי ויכולתי לעשות שינוי, הלוואי ויכולתי...אז זהו שאפשר.

 

כשאומרים היום אימון אישי או קואצינג
(coaching) מרבית האנשים מהנהנים כיודעי דבר. אני לא ידעתי. לא ידעתי דבר וחצי דבר על קואצינג או אימון אישי.

בשיחת טלפון, לפני שנים, סיפרה לי חברה על מנהלת בחברה בה היא עובדת, שלקחה קואוצ'ר (מאמן אישי, קואצ'ינג) שסייע לה להתמודד עם תהליכי השינוי בחברה. לא בדיוק הבנתי אז מה זה אומר ולמה בכלל צריך מאמן, אם היא לא יכולה להתמודד אז יש מצב שהתפקיד לא בדיוק מתאים לה...כך חשבתי לעצמי.
באותם בימים שימשתי כמנהלת בכירה במשרד לתכנון תחבורה ציבורית, עסקתי במודלים, סימולציות תחבורתיות וניהול צוותי תכנון רב תחומיים, מכרזים ועוד ועוד...ונדרשתי להופיע בפני פורומים רחבים ולהציג פרויקטים של תכנון.
אם מישהו היה קם ואומר אז, מתי, בעוד כמה שנים את תהיי מאמנת אישית ותלווי תהליכי שינוי, הייתי מסתכלת עליו בהשתהות – על מה הוא מדבר? ומה זה בכלל קואצ'ינג?
20 שנה עסקתי בתכנון  מערכות תחבורה ותחבורה ציבורית. מאד התגאתי בתפקיד ובעשייה. המון אגו וחשיבות עצמית היו בתפקיד  שכיסו על ביטחון עצמי נמוך ופחד שאולי יום אחד יקום מישהו ויחשוב שאני לא מספיק טובה לתפקיד... אט אט התרבו התסכולים ויחד איתם הקיטורים. לקום בבוקר לעבודה הפך למלחמה פנימית, חיכיתי שיום  העבודה יסתיים ואלך הביתה.
והלכתי הביתה...עם שק כבד של תסכולים. השק נהיה כבד מיום ליום והשפיע בכל תחומי החיים; בבית, בשעות הפנאי, עם הילדים ובכל מערכות היחסים, כי כשאדם לא נמצא בהלימה עם האמת הפנימית שלו יש לכך השפעה על כל מערכות החיים עד שלעיתים קשה לנו לאתר את הגורם שהתחיל את הסחרור ואנחנו פשוט מרגישים רע. רע עם עצמנו ורע עם סביבתנו.
בנקודה הזאת החלטתי שלימודים יפתרו לי את הבעיה ויצאתי ללמוד את הקורס הראשון שנתקלתי בו באינטרנט. קורס גישור . איזה כיף, הרגשה של שחרור, הוצאתי את ה"אני" לחופשי. חגגתי את הקורס עד שיום בהיר אחד הוא פשוט נגמר. והחלטתי שאני חייבת להמשיך את החגיגה. ונרשמתי לקורס השני - קורס אימון (coaching)
זאת הייתה הפעם הראשונה שהתחלתי לחשוב על לעזוב את העבודה.
לעזוב את העבודה?! – איזה פחד!

 

כולנו כך, רוצים בשינוי ואז מערימים הר של מכשולים בפני עצמנו, מספרים לעצמנו סיפורים מפחידים על מה יקרה אם...וגם מספקים הוכחות.  

תשעה חודשים לקח לי לעזוב את מקום העבודה ולצאת לדרך חדשה. ממש תהליך של הריון ולידה. וכמו בלידה אחרי צירי הלידה יש התחלה חדשה של חיים חדשים.
האם הם יהיו יותר טובים? זה תלוי בי. זה באחריותי.

 

זוכרים את מקום העבודה הקודם שלי? ההוא המתסכל?
10 שנים נכנסתי למשרד ההוא באמצעות קוד כניסה, לפעמים עשרות פעמים ביום. כחודש לאחר שעזבתי נכנסתי לביקור. עמדתי מול דלת הכניסה ובהיתי בה דקות ארוכות ולא הצלחתי להיזכר בקוד הכניסה. מה זה אם לא סימן להמשיך הלאה בחיי ולבחור את המקום הנכון לי. בלי סיפורים.
כיום אני מאמנת אישית, מאמנת לזוגיות ומלווה תהליכי שינוי בתחומי מיקוד שונים בחיים. מיקוד עסקי, מיקוד קריירה, מיקוד יחסים, ליחידים, קבוצות וארגונים.
בתהליך האימון אני משלבת כלים , תנועה, ופעילויות המאחדות את עבודת המוח השלם, משפרות את הדימוי העצמי, חושפות יכולות וכישורים, מאפשרות זיהוי,  איזון ושחרור מעוררי מתח ואמונות מעכבות, ומטמיעות הרגלים מקדמים.
כל זאת תוך שימוש במשאבים הפנימיים של האדם שהרי הם נמצאים בו. יש בו, באדם את כל מה שהוא צריך ליצירת מיקוד ובהירות ולהשגת יעדיו.
חלק מהתהליך הוא פיתוח "שימת לב"- מודעות מפורטת ואובייקטיבית של מצב הקיום הנוכחי שלנו, כולל יציבה, מתח שרירים, דפוסי נשימה ופעילות חושית.
שימת לב היא המודעות ל"איך אנחנו עושים" את מה שאנחנו עושים.


אני מזמינה אתכם להתבונן במקומות בחייכם בהם אינכם מרוצים ולשאול את עצמכם מה אני רוצה? מה אני באמת רוצה? ומה אני יכול לעשות אחרת ולקבל תוצאות טובות יותר בחיי.?
אני מזמינה אתכם למסע בארץ האפשר.

 

מתי ניר פרימק, אימון אישי ועיסקי, אימון לזוגיות, קריירה ועסקים,  בשיטת שילובים בין המוח הגוף והרגש

נייד: 054-4656060    דוא"ל:   mattynp@gmail.com

עוצב ע"י כתום, נבנה ע"י Netmission