שם: 
טלפון: 
מייל: 
 

ההצלחה שמעבר למתח - סדנת אימון חוויתית שנוגעת בחיים

ההצלחה שמעבר למתח - סדנת אימון חוויתית שנוגעת בחיים
הסדנה "ההצלחה שמעבר למתח" משלבת את כלי האימון והנהול יחד עם תנועה, כלים ופעילויות  ליצירת שילובים בין המוח הגוף והרגש, N.L.P (ניתוב לשוני פיסיולוגי) ודמיון מודרך,  לשחרור גורמים מעכבים בכל תחומי החיים.
שיטות העבודה בסדנת האימון ליצירת שילובים מאפשרות לאדם לייצר שינוי בחייו, לממש את מלא הפוטנציאל הטמון בו בכדי להגיע להשגים.  האימון  האישי מסייע למתאמן לייצר סדר ובהירות בחייו, לבחור את הכיוון הרצוי, להציב מטרות,  לצאת ממצבי 'תקיעות', לשפר מערכות יחסים, לנהל את הקריירה האישית ואת חייו לפי ערכיו וסדרי העדיפויות שלו ועוד.
בבסיס התוכנית עומדת ההכרה שבמצבי 'תקיעות', קונפליקטים  וקשיים יש הרבה מאד לחץ שמקשה עלינו מאד לעשות את הדברים אחרת ממה שאנחנו רגילים. כמו שאיש חכם אחד אמר פעם:  " אם תעשה את מה שתמיד עשית, לעולם תקבל את התוצאות שכבר קיבלת".   בכדי לייצר שינוי יש לעשות משהוא 'אחרת'.
בעשרה מפגשים חוויתיים בני שעתיים נילמד לצאת מסיר הלחץ, להציב מטרות, לעשות 'אחרת' ולהגיע לתוצאות רצויות.  נילמד דרכים יצירתיות לפיתוח משאבי התמודדות, לשחרר את מעוררי המתח, למתוח יכולות             ולהגשים חלומות.
המתח והלחץ נימצאים בחיינו כל העת, למעשה כל אדם או ארוע, כל שיחה או פעילות יכול להיות גורם לחץ ומחולל מתח. כאשר ישנו מתח נוצר כשל בתקשורת מוח גוף שלנו ואנו לא מתפקדים בצורה מייטבית.               המתח והלחץ משפיעים,  בהרבה מקרים, על התפקוד היומיומי שלנו ומייצרים מצבי קונפליקט וקושי, המשפיעים על  דרך הפעולה שלנו ותחושת הנוחות ו/או הביטחון שלנו.
 ומכאן הצורך ליצירת השילובים.      
מחקרים שנעשו לאחרונה הראו כי לקשרים  בין המוח לגוף  יש השלכות משמעותיות על יכולות  החשיבה והתפקוד.  תהליך החשיבה  אינו קורה במוח בלבד.  זהו תהליך של היזון חוזר מתמיד, המוח, נמצא בקשר בלתי פוסק עם יתר חלקי הגוף. על מנת לתפקד באופן אופטימאלי, על המוח והגוף להיות משולבים. על המידע לזרום באופן חופשי ומיידי בין הגוף לאזורים ספציפיים של המוח  ובין חלקי המוח השונים.   המחקרים מראים  כי באמצעות תנועה ניתן לייצר תקשורת מוח גוף יעילה יותר. באמצעות תנועה ניתן לייצר או לחזק קשריים עיצביים בין חלקי המוח השונים והתוצאה היא  שיפור ביצועים.

סוד ההצלחה אם כן הוא בשילובים

 

הסדנה תתקיים במתנ"ס מתן, בימי שלישי בין השעות 20:30-22:30
תאריך  פתיחת הסדנה  3.11.09

מפגש מבוא והכרות ללא התחייבות ביום שלישי  27/10/09  בשעה 20:30

עוצב ע"י כתום, נבנה ע"י Netmission