שם: 
טלפון: 
מייל: 
 

סדנת אימון ליצירת שילובים לפורום אחראי דירות באגודת עמי

 

"חשוב לי לשתף בחוויה האישית אותה חוויתי במהלך הקורס ובעיקבותיו. הקורס לימד אותי כלים ותרם לי רבות בהבטים שונים בחיי. לא פעם אני משתמשת בתרגילים השונים שלמדנו בקורס במסגרת העבודה בצוות וזה מסייע להפיג מתחים ולהרגע. בתקופה הזאת ממש אני עוברת שינוי מהותי מאד בצוות העובדים במעון אותו אני מנהלת והקורס היקנה לי כלים לא מעטים להתמודד טוב יותר עם השינוי ומכאן תרומתו הרבה עבורי. מתי העבירה את הקורס בצורה חוויתית, נעימה ומקצועית ובעיני זה בהחלט גורם משמעותי שהשפיע על תרומתו הרבה של הקורס עבורי. אשמח מאד להשתתף בקורסים נוספים שלה בעתיד."  

  רותי ביטון, מנהלת מעון יום רותם, אגודת עמי. 

 

 

"קורס אימון ליצירת שילובים בין המוח הגוף והרגש גרם לי לבדוק את עצמי ולשחזר את כל תסריט חיי ולראות איפה אני עומדת היום, דבר שראיתי כמובן מאליו תפס פתאום מקום חשוב והערכה עצמית. הבנתי שאין דבר מובן מאליו, כל מה שעברתי (צבא, נישאים, ילדים, עבודה, תפקיד..) זה הכל בזכותי - זה אני. למדתי להעריך את עצמי ואת ההשגים שלי בחיים קטנים כגדולים, והיום אני אוהבת את עצמי ושומעת לעצמי יותר, מרגישה ונותנת לרגשות שלי ולתחושות שלי מקום. יש לי יותר כוח, ביטחון ומוטיבציה. ובגלל שאני מרגישה כך מתייחסים אלי בהתאם. היום אני מרגישה שאני יכולה להשיג כל דבר. למדתי לצמצם פערים, להתמודד במצבים שונים שניראו לי שחבל על הזמן זה בלתי ניתן להשגה. והיום אני מנסה בדרכים אחרות, אני עושה ולא מוותרת. בתחום העבודה חל שיפור ניכר וההרגשה ניפלאה כמו גם ההשגים. יש פתיחות והכי חשוב יחסי אנוש והבנה כמו שלא חשבתי שאפשרי. גם בבית ובחברה אני יותר שלמה עם עצמי ויותר מרוצה ומרגישה מצויין בבחירת הדרך שלי כי אני בדרך להשגת אחת המטרות שלי.  

  •  תודה על הזכות שניתנה ללמוד בקורס הזה. קבלתי המון כלים להתמודד במצבים שונים בחיים
  • תודה שלמדתי להכיר ולהעריך את היכולות שלי, להבין ולהקשיב לעצמי. מה קורה לי בגוף, מדוע אני מרגישה כך או וכך ולא תמיד מרוצה. והיום אני שתדלת לשלב בין המוח הגוף והרגש ולהגיע להרמוניה. זה לא תמיד קל אך אני בדרך הנכונה.
  • תודה על שהיית כאן בשבילי, על הסבלנות, ההקשבה, האיכפתיות והרצון הטוב לעזור בהתמודדויות השונות במהלך הקורס.

זה חשוב שיש משהוא שאיכפת לו ושאפשר לדבר איתו ללא היסוס, ללא פרשנויות וללא ביקורת, שמוכן להקשיב ואף לעזור, זה מחזק ומגביר את הרצון לעשות ולהצליח.

בהערכה רבה,"

כהן ז'אן, אחראית דירה 3 הוסטל בית כהן, אגודת עמי  

 

 

 "בתחילה, כשהגעתי לקורס, חשבתי שזה לא הדבר שיוכל לעזור לי לשפר את הדברים שמפריעים לי, אבל מהר מאד בהנתי שטעיתי בגדול. בתקופת הלימודים התרחשו בחיי העבודה שלי הרבה שינויים שאותם כתבתי לך בעבודה ואני שמחה ורוצה להודות לך על התרומה שקבלתי מהקורס וההבנה שהחדרת לתוכי. כיום כשאנחנו אחרי 10 מפגשים אני רואה קצה של אור לגבי השקפת החיים שלי ואני בטוחה שהדרך עוד ארוכה ויחד עם זאת אני בטוחה שאצליח בעזרת הכלים שנתת לי. התכנים הקורס היו טובים מאד ועמדו בציפיות שלי. חוויה ניפלאה. אני רק רוצה שוב להודות לך גם על האוזן הקשבת שהיית לי במהלך הקורס הזה."

אורה ג'רמין, רכזת מעון אורן, אגודת עמי

עוצב ע"י כתום, נבנה ע"י Netmission